7 februari 2010

Hellu!
Ursäkta för kass uppdatering, men har haft mycket att göra.
Iallfall, igår var jag marina och mikael hemma hos mig, vi kollade på bilder och sedan kollade vi på film (när vi var i turkiet) sen gick vi till underground, spelade 'äpple' med Marina tina fille elias peter aho vejin meryam zeid david o ahmed. Haha fan va kul det var asså, vi spelade i kanske någon timma och sen gick vi tillbaka och spelade biljard, sen satt jag marina gemil& hamsa i ett rum och snackade om allt& alla. mys.

inatt sov marina här, vi hade as kul, vi skrattade så vi fick kramp i magen, hahaha. Och nu för en liten stund sen gick marina och mikael hem.
trevlig helg.
Idag är det söndag, vilket jag hatar! skola imorgon, fast den här veckan kommer vara chill, imorgon är det vanlig dag, på tisdag ska vi åka och bowla och sen bada i rosenlund, och på onsdag åker vi till göteborg, och torsdag vanlig dag& fredag studiedag och sen är det LOOOOOV! tack gode gud!

Nu måste jag ta upp köttfärspajen från ugnen. smell yaaaah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0