devote.se vs blogg.se (?)

Hej.
Först och främst så funderar jag på att börja blogga i devote.se, eftersom blogg.se är föööööööör seg, det tar minst 3 minuter att ladda upp en bild ibland, ibland går det inte att blogga alls, osv. Men ifall jag byter så behöver jag någon som är bra på att fixa header oså, kollar sen om någon är bra. Fast jag kommer ha kvar den här bloggen isf. Men de inte säkert att jag byter, återstår att se.
Hur som helst, idag var det skola, sista dagen innan sportlovet, härligt! Nu taggar vi inför sportlovet (Y)
Snart ska jag möta upp marina vid willys och sedan ska vi antingen till underground eller så hittar vi på något. Imorgon är det fest, fast vet inte om jag ska gå ''/ får se. Och på lördag har vi match.

Nu ska det fixas lite grejer innan jag drar till willys, smell yaaaaaah later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0