klasstestet 10

vilken klass går du i ? 8A
trivs du i den ? eh ibland
är det något du vill ändra? aaaa slänga ut mina lärare o hämta tomas
känner du alla bra? överbra
har ni kul ihop? JA




vem i din klass är :



snällast? martin
dummast? dijan
smartast? Jonna & ellaf
mest korkad? hmm låt mig tänka.. ALLA
mest fåfäng? claes
roligast? jag hehehehe -.- 
blygast? ingen tro mig
mest pratsam? elias, suljo& dijan
tråkigast? oskar

sjunger bäst? Mose
dansar bäst? jag, mina lapdance babbyyyyy!


utseende:



vem är längst ?  suljo

vem är kortast? awara, men eeeey hon börjar komma ikapp mig :(

klär sig finast? suljo

klär sig fulast? oskar

vem är snyggast? jag :) HAHAHAHA not

fulast? ingen


till sist,

älskar du din klass?  ibland. dah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0