veckans blogg

Många utav mina läsare vill att jag ska göra endel 'roliga' saker i min blogg, vet inte ifall jag kommer att ha tid med det, men vi börjar lite sakta, därför tänkte jag köra med 'veckans blogg'. Eftersom jag läser många bloggar så tänkte jag varje vecka ta ut en blogg och skriva lite kort om den bloggen, alltså vad jag tycker om den osv!

Så vi börjar redan idag då.
Veckans blogg den här veckan är Jasmins, en väldigt intressant blogg, börjar man läsa den så vill man absolut inte sluta! Jag har läst hennes blogg jättelänge nu och jag tröttnar verkligen inte. Tom när jag är i skolan så brukar jag gå in på hennes blogg och läsa. Hon är dessutom min granne, hon bor några meter ifrån mig. Jag älskar iaf hennes blogg, och därför tycker jag att du också ska börja läsa den, för jag lovar du kommer inte ångra dig ;)

 

nu ska jag dra och se på film sen nanna. godnatt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0