cup

ni vill inte ens veta hur cupen gick till! helt fucktup. Vi åkte ut igår iaf, jag tyckte vi spelade bra men alltså shit! ni skulle se våra chanser. Jaja bättre lycka nästa gång helt enkelt!
Inatt sov jag och marina över hos min faster, vi hade bestämt att vi skulle sova från kl 00.00 till kl 03.00. Så vi satte på alarmklockan på 03, marina somnade fort, men det gjorde inte jag! Jag messade ist med Suljo (dom skulle ju spela 03.30) haha, vi messade om allt möjligt. Sen vid kl 3 så väckte jag marina, vaknade hon? Nej, utan hon pratade i sömnen istället. Sket i det, så jag väntade tills klockan var 05 så försökte jag igen, men nej! hon vaknade ändå inte. Så jag fortsatte messa .. Sen vid kl 11 började jag tröttna, så jag tvingade upp henne. Vi bytte om åt frukost osv, sen åkte vi till Elmia och kollade på sulans match. Dom vann, gratttiiiss!

Sen åkte vi hem, det blev tråkigt, och nu börjar det bli tråkigt så jag slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0