Gott nytt år

Gott nytt år! Hoppas ni alla hade en fin kväll/natt igår, för det hade jag! Nu är 2009 förbi, så nu gäller det; nytt år, nya tag, nya minnen, nya inlägg, och massa mer. Det här året ska bli mitt år! inga mer problem bara njuta. 2009 var ett jävligt bra år det med, men lite krångligt var det allt! Men, nu glömmer vi det förflutna och fokuserar på nuet.

Igår vid 12 någongång stack vi och firade in 2010. Lyckat blev det allt. Tog inte många bilder alls, bara på mig josefin och marina när vi var påväg dit.
Firade ju hemma också innan vi stack, det var jättekul det med, min moster och hennes familj var här, min syster och hennes son, och min farbror och hans familj var med här, vi åt, dansade röven av oss, sen kom Dilara och frågade om jag ville följa med till centrum, ja tänkte; aldrig att jag kommer in, men hon kände han som ägde stället eller något liknande. Men icke sa nicke, jag ville ju fira in 2010 med mina vänner!

Hur som helst, snart ska jag klä på mig osv, och sen får jag se vad jag skall göra. Blir nog utgång eller något. Här kommer lite bilder, har inte lagt in alla än. puss ♥


 
Mjo vi hade jättekul när vi åt, ha ha ha. moster i bakgrunden!


haha jättedålig bild, min lillakusin försökte iaf!


min nyårs bild, ha ha ha. visst är man snygg? *host*

 


Kommentarer
Postat av: natta

god fortsättning

2010-01-10 @ 15:35:33
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0